The Sword, the Fox, and the Scooby Doo!
When our mystery solving gang is driving in Japan, they are stopped by actor Mark Hamill. He's in town for a high school reunion, but a terrible Fox Monster has attacked the reunion and kidnapped one of Mark's favorite old teachers.