Grave New World
Aria, Emily, Hanna and Spencer crash the Ravenswood Founders Day Celebration after a clue in "A's" new lair suggests that Ali may indeed be alive. Dressed in their finest Edwardian wear, the ladies hit the party to find Ali before "A" can.