Helter Shelter/Power Lunch
Bubbles has a habit of saving animals and the Professor is sick of it. When Bubbles brings a baby whale home, she has a whale of a time hiding him. Then, the Gangreen Gang shoplifts by shoveling food down their throats as fast as possible.