Running Out of Time
The Osbournes hop into their DeLorean for a game of Celebrity Time Traveler. They also try to pronounce a Swedish cryptid's name with poor success and witness a real witch hunt. Plus, Ozzy gets closer to becoming a believer in UFOs.