My Boyfriend vs. My Cat
Reality star Adrianne Curry and her boyfriend, Todd are living with Adrianne’s menacing Siamese cat, Billy Shears. Meanwhile, a college student feels like she is being held prisoner by her bloodthirsty feline, Storm.