Joss Favela, Solidary Godfather and a Modern Fiat
The singer-songwriter Joss Favela goes to Martín to help a young swimmer with different abilities. While preparing the big surprise, Martín and his team must make two cars one: a 1960 Fiat must be transformed into a 2015 Fiat without losing its design.