What's Love Gotta Do With It?
Harry's stunned when Indie's bounty hunter mom pulls up on him. Branwin's daughter is suspicious of Chazz. Tayler's sister returns and faces off with Chance. Antoine reunites with Lacey's frenemy, his mother. Raydean and Ramona argue over Rick.