There's No Plan B
As Matt struggles to prepare for Pumpkin Season, Jeremy and Zach juggle their duties as fathers with their farm responsibilities. Tensions rise when Amy must negotiate selling her baked goods at the farm, and the new pirate ship may be a money pit.