Till Death Do Us Part
With the pressure of the first wedding weighing heavily, tensions between Matt and Amy rise. Matt's careless ways have complicated preparations, and as the bride arrives, the Roloffs are woefully unprepared. Meanwhile, Rocky's health continues to decline.