Concrete and Cognac
Lil Jon and Anitra Mecadon make big plans to turn a couple's scary basement into a sophisticated club. While the space needs an update, the homeowners are hesitant to go with the musician's larger-than-life ideas that include a VIP lounge and neon decor.