The Duel
Manipulens comes up with many traps to drive a wedge between Kung Fu Girl and Sword Hero. One day, after setting Kung Fu Girl and Sword Hero on another quarrel, Manipulens hides himself in the crowd and tries to provoke Sword Hero.