Cook Smart
The Kitchen is serving up dishes with maximum flavor and minimum effort, like Katie Lee's Smothered Pork Chops and Jeff Mauro's Pomegranate-Glazed Salmon. Sunny Anderson makes Lemon and Cheese Peas using only five ingredients.