What Lies Beneath
Amy Bruni and Adam Berry, along with psychic medium Chip Coffey, investigate the Sterling Hill Mines in Ogdensburg, NJ. Decades of deaths have fostered a dark energy that lurks in the shadows of miles of underground tunnels.