Blue Suede Cruise
Dave and Kev take the show to the Midwest, as more than 2,500 cars descend on the Summit Motorsports drag strip for a weekend of fun, RPMs and bitchin' rides. Kev gets a ride in a lean, mean drag racing machine, while Dave steps up his autocross game.