Like Father, Like Datsun
Bobby spots a '76 Datsun 260Z in the yard and decides to fix it up as a surprise gift for his wife. Andy has a '14 Jeep Wrangler that roars with a Hemi, but when he takes it to Ocean City Jeep Week, a must-fix problem pops up.