'65 Pontiac: Cool Catalina
Joe dusts off his prized '65 Pontiac Catalina to give it the facelift it deserves -- new brakes, new trick frame and a bigger, badder LSA 600 horsepower motor. Meanwhile, Martin Bros. Customs tricks out the interior on an iconic 1932 Ford Roadster.