A Long Time in the Making
Jazz gets an answer from Harvard regarding her reacceptance. The Jennings head to DC and convince Jeanette to go zip-lining, plus, they visit the Smithsonian where Jazz is featured in an exhibit! Sander reunites with Hope and they have a heart-to-heart.