Somewhere Over the Rainbow
With repeated meltdowns, anxiety attacks and an eating disorder out of control, Greg and Jeanette give Jazz a spiritual retreat in hopes that she will learn how to cope with daily stresses. Jazz and Jeanette join Noelle and her family for the surgery.