She's Too Young for Breast Surgery
When Jazz starts exploring breast surgery, Greg and Jeanette disagree on how to proceed. Sander and Griffen become frustrated when Jeanette prioritizes Jazz over them. Then, Jazz receives flirtatious texts from a boy.