Cyber Slicker vs. Power Charge
Hot Wheels Superfans Jadejha Edwards and "Jerzey" Jim Farell face off in transforming an ordinary vehicle into an extraordinary Hot Wheels showstopper, inspired by personal stories, interests and pop culture touchstones.