Spy Satellite Float
In a whimsical adventure, Fuzzy Yellow's balloon floats away, leading to a journey through the Jiggly Galaxy to rescue Moonbeam, who has been tricked into orbiting Planet Shmiggle by the mischievous ZYX and Caviar.