Possessed Toys
What happens when toys come alive and seek revenge? Inspired by a possessed doll at Zak Bagans' The Haunted Museum, four teams of cake and sugar artists create spooky and delicious cakes to impress judges Eddie Jackson, Shinmin Li and Aarti Sequeira.