The Bear That Laid Golden Eggs
Near the supermarket a machine hands out surprise eggs in exchange for a coin. Amongst the lots to be won, there is a super firework rocket the Lemmings dream of, and a piece of costume jewelry that Grizzy imagines himself giving to his lady-love.