Beijing, Tel Aviv & Accra
For their first challenge, the competing chefs are transported to Beijing to master the hot pot. Then they take on the cuisines of Tel Aviv, Israel, and Accra, Ghana, where the final two chefs must create a dish using plantains and cassava.