Bernie's First Birthday
Molly Yeh pulls out all the stops with a garden-themed bash for her daughter's first birthday. She makes Pretzel-Crusted Chicken Nugget Salad, a Tomato and Mozzarella Tart and a Rainbow Cake with Marzipan Vegetables -- plus a mini Smash Cake for Bernie.