Top 10: Terrifying Possessions
Zak Bagans counts down Ghost Adventures' most terrifying possessions as voted on by the fans. From the Zozo demon overtaking a woman to a spirit engulfing Billy with rage, Zak explores the moments where dark entities have taken hold over the innocent.