Victorian Hodgepodge Gets Modern Makeover
After moving 20 times in 28 years, a couple is ready to make the move into a recently purchased Victorian their last. The rooms are a hash of renovations past, so Dave and Jenny Marrs help turn this house into a modern home where they'll want to stay.