Bad Ass Bronco Part 2
With the Bronco over budget and past deadline, Richard's patience (and wallet) are severely tested. He sells a '36 Ford three-window then considers a dare to sell his beloved Shelby Mustang. Sue is not amused with Gas Monkey's birthday gift to her.