Finding Italy's Lost Empire
Searching a city of the dead, Josh unearths artifacts from the mysterious Etruscans who ruled central Italy before being conquered by the Roman Empire. A dig site unearths clues that reveal the Etruscans may have inspired Rome's greatest achievements.