Dual Pursuit
Evidence of a cloaked Bigfoot leads the team to investigate around the abandoned mine. While Ronny and Mireya try a baiting technique, Russell tracks strange sounds to a mysterious grove. And Bryce stumbles across evidence of a possible missing person.