El Zarpazo Final
El Tigre gets ahead of the police and takes Fabito out of El Chaqueño's place. El Tano faces the consequences of being El Chaqueño's snitch. Raimundi has footage of El Chaqueño's place and El Tigre makes him an offer he can't refuse.