Rent-A-Ed/Shoo Ed
Eddy and Edd form a repair company using Ed as their multi-purpose tool. The Eds go into kids' homes to repair broken things. Ed breaks everything he touches. Then, Jonny 2x4 irritates Kevin by hanging around him all the time.