Troop Lipoma Hills
Krystal, a witch, looks to clear a curse of a cyst from her face. Keven wants to get a butt lipoma removed to get his tush back into a regular shape. Raquel, Dr. Lee's esthetician BFF, almost suffocates Dr. Lee with love and a facial.