Smoker, Stove and Skewer
Guy Fieri's checkin' out all kinds of culinary, like a California food truck smokin' up monster sandwiches and comfort spot serving primo pot pie. Plus, a Mediterranean joint in Las Vegas knocks it out of the park with beef skewers and tandoori chicken.