Century-Old Portland Colonial: Adventurous New Caretakers
After starting a successful design and build company, a Portland, Oregon couple bought an iconic 1904 Colonial revival home on a busy corner. They've preserved and designed it in a way that honors its past and brings warmth with their signature style.