The Instigator - Pittsburgh, Pennsylvania
Steve and Amy investigate a Pennsylvania home where a terrified family is being tormented by a dangerous entity. Steve uncovers the tragic lives of two previous owners, while Amy confronts clashing spirits who influence infighting among the living.