Dominika Paleta
Dominika Paleta, the Polish-Mexican actress, wants to thank Gonzalo Tassier, one of the most important graphic designers in Mexico and friend of the Paleta family, for his years of friendship. Gonzalo lives in a house that looks like a museum.