A Tale of Two Kitchens
The Brothers tackle the kitchen and Jonathan decides to go super big while Drew embraces style over size. Guest judges Maureen McCormick and Dan Vickery must choose between the two vastly different spaces, and the winner gets an exclusive Disneyland trip.