There Will Be Blood
A shocking injury jeopardizes Kris Kelly’s gold goal for the season. Mr. Gold gambles on northern winds and low tides to provide a huge paystreak. Zeke cleans up on the Havilah. Emily and Vernon rally their crews to end the gold summer strong.