Bells Will be Ringing
Anne Burrell and Scott Conant are both naughty and nice in this challenge. They've brought 2 gifted chefs to the arena, where over-indulgent chef Blythe Beck takes on classically trained chef Mark Allen to spoil Bobby's Christmas.