No Moussie Left Behind
When Binky's beloved stuffed mouse, Ted, is thrown into outer space, the PURST team is on a mission to get him back. It would be way easier if Ted didn't land directly under an alien ship (a wasp nest), filled with aliens, code name: wasps.