Drop by Drop the River Rises
Isabel fears having to choose between Gabe and her father. Mahmoud's family questions Nicole. Visa woes put Jen's time in India in jeopardy. Jeymi's friends seed doubts about Kris. Debbie and Oussama don't see eye to eye on their future.