Angela, Michael, Stephanie
Angela finally gets to the bottom of Michael's lies when he is strapped to a lie detector machine, HEA's Julia and Yara give B90's Caesar tips on dating Eastern European women, and B90's Stephanie talks celibacy then gives a 90 Day-inspired performance.