Breakup, Alt, Delete
Trent celebrates his St. Paddy's birthday with a competitive go-kart race. Liz deletes her relationship from social media. Alex gets an answer to his promposal. The older siblings get together to catch up, and Jonah finds a new challenge to his hobby.