Milady and the Cat-Fu Master
Meatball is the clumsiest of the Buffycats, a perfect target for the tricks of Blister and Scab, Boss's helpers. To help him defend himself and gain self-confidence, Milady takes Meatball to Cato, her Master, who can teach him the secrets of Cat-fu.