Skyscraper
Dwayne Johnson attempts a death-defying rescue when his family becomes trapped within a burning skyscraper.
Whatever you do, don't look down. With his family trapped inside the tallest skyscraper in the world while a fire rages below them, security consultant Will Sawyer (Dwayne Johnson) must attempt a death-defying rescue.