The Mask of Zorro
In this epic adventure, the legendary --now aged and forgotten-- Zorro must help a young drifter become the fearless hero he once was.
Anthony Hopkins, Antonio Banderas and Catherine Zeta-Jones star in this tale of love, honor, tragedy and triumph in which the legendary --now forgotten-- Zorro must help a troubled drifter transform into the fearless hero he once was.