Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole
Zack Snyder presents this animated adventure where a young owl must find the legendary Guardians of Ga'Hoole and save the owl kingdoms.
Zack Snyder makes his animation debut with this fantasy family adventure that follows Soren, a young owl who embarks on a journey to find the legendary Guardians of Ga'Hoole, mythical winged heroes who protect all owls from any evil.