San Andreas
Dwayne Johnson stars in this disaster thriller as a rescue pilot set on saving his daughter after a massive earthquake in California.
Dwayne Johnson stars in this disaster thriller as a rescue pilot who sets out along with his estranged wife to locate and save their daughter (Alexandra Daddario) after the San Andreas Fault gives in, causing a magnitude 9.1 earthquake.