Aldatıcı Kalp
Michael Lee Smith'in cansız bedeni, vurulmuş ve yolun kenarına atılmış şekilde bulunur. Katilin izini bulmaya çalışan polis, söylenen tüm yalanları tetkik etmeye mecbur kalır.